Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Borodin I$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Borodin I 
Administrative Liability of Legal Entities: History and Present [Електронний ресурс] / I Borodin, O. Myronets // Proceedings of the National aviation university. - 2016. - № 3. - С. 133–139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2016_3_19
Юридичні особи здатні акумулювати значно більші фінансові, матеріальні, інтелектуальні ресурси для досягнення своєї мети, ніж окрема фізична особа. Важливою є розробка теоретичних основ, необхідних для розуміння адміністративної відповідальності юридичних осіб і внесення пропозицій щодо удосконалення чинного законодавства про адміністративну відповідальність юридичних осіб, механізму її застосування, систематизації законодавства в цій сфері. Використано загальнонаукові, філософські та спеціально-правові методи наукового дослідження. За допомогою загальнонаукових та філософських методів досліджено теоретико-правові засади інституту адміністративної відповідальності юридичних осіб, передумови законодавчого регулювання адміністративної відповідальності юридичних осіб. Метод системного аналізу використано для аналізу сучасного адміністративного законодавства, наукових праць щодо визначення поняття "адміністративна відповідальність юридичних осіб". Догматичний метод був цінним при формулювання висновків і рекомендацій практичного характеру в межах проблематики дослідження. Вказано, що законодавство про адміністративну відповідальність юридичних осіб перебуває в процесі становлення, запропоновано два можливі шляхи його систематизації. Зауважено, що обидва вони пов'язані з необхідністю усунення неузгодженості у врегулюванні адміністративної відповідальності юридичних осіб з конституційними нормами. Зроблено висновок, що законодавчо слід визнати юридичну особу суб'єктом адміністративної відповідальності. Адміністративна відповідальність юридичних осіб покликана протистояти правопорушенням, захищати законні права та інтереси громадян, держави, юридичних осіб, встановлений порядок управління, а також забезпечувати відновлення порушених прав та відшкодування втрат, що виникли в результаті правопорушень, тягти для правопорушника обтяжливі наслідки організаційного та матеріального характеру. Розробка концепції "адміністративної відповідальності юридичних осіб" і її реалізація є важливою темою для майбутніх досліджень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.321 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Borodin I. 
Administrative legal procedures in the sphere of public administration of Ukraine [Електронний ресурс] / I. Borodin, O. Myronets // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2017. - № 4. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2017_4_10
Мета роботи - завдання наукового дослідженя є визначення поняття адміністративно-правових процедур, а також основних напрямів вирішення проблем їх правового забезпечення в Україні. Адміністративні процедури за характером їх правового впливу на суспільні відносини були класифіковані та проаналізовані. Використано загальнонаукові, філософські та спеціально-правові методи наукового дослідження. Метод системного аналізу був використаний для визначення нормотворчих, прийняття індивідуальних актів публічного управління та контролюючих процедур. Догматичний метод був корисним для формулювання висновків та рекомендацій практичного характеру в рамках дослідження, пов'язаних з закріпленням досліджуваних адміністративно-правових процедур на законодавчому рівні України. Визначено та досліджено особливості трьох груп адміністративних процедур: нормотворчої; прийняття індивідуальних актів публічного управління; контролюючої, етапи та проблеми їх реалізації. Національне законодавство, що стосується адміністративно-правових процедур. Відсутність нормативних положень, які б визначали порядок здійснення прав та обов'язків, передбачених матеріальними нормами у сфері публічного управління, призводить до того, що ці матеріальні норми не працюють. Розробка адміністративно-правових процедур та дослідження проблем їх реалізації є важливою темою для майбутніх наукових пошуків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 427.758 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Borodin I. 
Legal thinking in theory and philosophy of law [Електронний ресурс] / I. Borodin, O. Myronets // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2018. - № 2. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2018_2_7
Обгрунтовано необхідність використання різноманітних підходів у процесі дослідження права як складного явища. Багатоаспектне правопізнання є важливим, адже чим більше використано підходів у вивченні права, тим змістовнішим є уявлення про його природу. Методи: феноменологічний; герменевтичний; порівняльно-правовий; соціологічний; логічний; діалектичний. З'ясовано характер і місце категорії "праворозуміння" в межах таких юридичних наук, як теорія держави і права та філософія права; проаналізовано взаємозв'язок окремих типів праворозуміння; обгрунтовані необхідність, важливість, доцільність і актуальність формування інтегративної юриспруденції для функціонування сучасного суспільства. Обговорено проблеми праворозуміння, права, як явища, як інструменту для задоволення потреб суб'єктів правовідносин, взаємозв'язку окремих типів праворозуміння з вимогами законності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 473.838 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Borodin I. 
Constitutional right to complain as a form of democracy [Електронний ресурс] / I. Borodin, K. Vodolaskova // Proceedings of the National aviation university. - 2018. - № 3. - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2018_3_19
В процесі обгрунтування конституційного права громадян на скаргу як форми прояву народовладдя; вказані на такі його основополагаючі складові як правовий та соціальний зміст; а також його функції - правоохоронну, соціального контролю, можливість висловити власну думку по тому чи іншому питанню. Ст.3 Конституції України стверджує, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини визначають зміст і спрямування діяльності держави. Це означає, що особистість людини є цінністю не тільки для себе, але і для всього суспільства. Надані Конституцією права та свободи людини і громадянина є проявом народовладдя в Україні. Мета роботи - спроба вказати на основоположні напрямки вирішення проблем конституційного права на скаргу як форми прояву такого народовладдя. Методи: порівняльно-правовий; соціологічний; історичний; логічний; діалектичний. Проведений аналіз показує, що діюче законодавство, встановлюючи право громадян на скаргу, передбачає різні правові режими його забезпечення, знання і розуміння яких дасть можливість на практиці реалізувати дане конституційне право. Запропоновано обговорення основних положень щодо проблем загальної і спеціальної скарги та критеріїв їх розмежування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.577 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Borodin I. L. 
History and modernity of local self-government [Електронний ресурс] / I. L. Borodin, O. M. Myronets // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2021. - № 2. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2021_2_7
Мета статті - через розгляд історіографії місцевого самоврядування та аналіз наукових конструкцій пошук його основоположних елементів, які можна було б запозичити для створення оптимальної моделі даного інституту в Україні та запровадження прогресивних підходів у державотворенні України. Методи: історичний, феноменологічний, порівняльно-правовий, соціологічний, формально-логічний, діалектичний. Запропонований аналіз історії становлення місцевого самоврядування, його розуміння різними науковцями, представниками різних наукових шкіл, має слугувати розвитку наукової думки в заданій парадигмі, стати, у відповідній мірі, основою для подальшої розробки та вдосконалення законодавства, що визначає і регулює функціонування місцевого самоврядування, як державного інституту, як ознаку зрілої демократії та громадянського суспільства. Обговорено проблему місцевого самоврядування привертає увагу юридичної науки. Це пов'язано з тим, що по мірі розвитку суспільства питання підвищення ефективності та демократизації управління громадськими справами набувають усе більшого значення. Проголошення незалежності України сприяло активізації процесу демократизації суспільства і держави. Важливою складовою частиною цього процесу є побудова оптимальної системи місцевого самоврядування в Україні, яка у сучасному світі сприймається як єдино можлива демократична і раціональна модель влади на місцях, один із невід'ємних атрибутів громадянського суспільства. На сьогодні в місцевому самоврядуванні є проблеми, які потребують дослідження й вирішення, а саме: впровадження чіткого розподілу влади між державними органами й органами місцевого самоврядування і передачі останнім значної кількості управлінських функцій; удосконалення системи і структури органів місцевого самоврядування; зменшення загального числа територіальних громад шляхом їх об'єднання й утворення спільних органів; створення належної законодавчої бази; впровадження механізмів фінансової незалежності місцевого самоврядування й урегулювання ступеня фінансової допомоги з боку держави; активізація участі населення у вирішенні питань місцевого значення через територіальні громади, їх представницькі органи й органи самоорганізації населення тощо. Наукова розробка питань, пов'язаних із поняттям місцевого самоврядування, його природою і змістом, співвідношенням із державною владою, сприяє становленню інституту місцевого самоврядування. При цьому слід зазначити, що в існуючих наукових публікаціях порізному тлумачиться поняття місцевого самоврядування, що приводить до ускладнення розуміння його призначення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 575.453 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського